Naujienų archyvas

Viešoji diskusija Kaune „Tarpukario Lietuvos visuomenė. Kokia ji? Ką apie tai galime „perskaityti“ to meto reklamoje?“


LJMS lapkričio 6 d. (ketvirtadienį), 19 val. kviečia į neformalią diskusiją, kurios metu Aušra Kudirkaitė (Vilniaus universiteto absolventė) pristatys pranešimą „Tarpukario Lietuvos visuomenė. Kokia ji? Ką apie tai galime „perskaityti“ to meto reklamoje?“

Reklamos pirkėją ar vartotoją vilioja pasitelkę visuomenės nuotaikas, norus ir vyraujančias vertybes, kalba apie gyvenimo aktualijas. Reklamos naudoja, toje visuomenėje, kurioje funkcionuoja, suprantamą kalbą ir simbolius. Šiandieninėje reklamoje matomas (nors ir išpūstas) dabarties „pulsas“, o ar galima „užčiuopti“ pirmosios Lietuvos Respublikos praeities „pulsą“?
Kaip ir šiandien, anuomet – reklaminiai skelbimai ne tik atvaizdavo Lietuvos gyventojų gyvenimus, jų aktualijas, bet ir turėjo galios inicijuoti pokyčius, kurti naujus poreikius, gyvenimo prioritetus. Todėl ketvirtadienį reklamą pažinsime kaip istorijos šaltinį, liudijantį apie pirmosios Lietuvos Respublikos visuomenę ir bent fragmentiškai (pa)matysime tos visuomenės kasdienybės ir buities poslinkius, gyvenimo būdo ir šalies modernizaciją, ekonominius, švietimo ir net kultūrinius aspektus. Reklama – visuomenės veidrodis? O gal ir jos kūrėja?
Neformali diskusija vyks „PuntoJazz palėpėje“, Kęstučio g. 6, Kaune.

Diskusijos metu vaišinsimės kava ir pica.
Renginio informacija soc. tinkle „Facebook“:
https://www.facebook.com/events/494726900668906/
Kontaktai pasiteiravimui: rasa.rindriliunaite@gmail.com
Kviečiami visi, apie mokslą ir tyrimus mėgstantys diskutuoti neformaliai!